Przejdź do głównej zawartości

Konkurs Piosenki Ekologicznej „CUDA NATURY”

Dziś (25 kwietnia) podczas XII Powiatowych Obchodów Dnia Ziemi 2017 odbył się Konkurs Piosenki Ekologicznej „Cuda Natury”, podczas którego młodzież szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych zaprezentowała swoje piosenki.

Celem konkursu było popularyzowanie piosenki ekologicznej, kształtowanie postaw proekologicznych młodzieży, prezentacja umiejętności wokalnych uczniów oraz kształtowanie wrażliwości artystycznej i kulturalnej młodych ludzi.


W czasie konkursu usłyszeliśmy:
  1. Klaudię i Macieja z  SOSW w Rychwale, piosenka „Czy nastanie znów świt”;
  2. Wiktorię z ZSEU w Żychlinie, piosenka pt. „Burza”, 
  3. Malwinę z ZSP w Kleczewie, piosenka pt.”Radość o poranku” ,
  4. Sylwię z ZSEU w Żychlinie, piosenka pt.”Czy nastanie znów świt”,
  5. Oliwię z Gimnazjum w Budzisławiu Kościelnym, piosenka „Świat bez wody”,
  6. Sandrę z Gimnazjum nr 5 w Koninie, piosenka „Wesoły deszczyk”,
  7. Oliwię z Gimnazjum  w Budzisławiu Kościelnym, piosenka pt. „Dzisiaj nie ma”,
  8. Natalię z Gimnazjum w Grodźcu, piosenka pt. „Dziękuję ziemi”, 
  9. Aleksandrę z Gimnazjum nr 3 w Koninie, piosenka pt.”Jaki piękny świat” ,
  10. Patrycję z Gimnazjum w Grodźcu, piosenka pt.”Nic o nas bez nas”,
  11. Nikolę z Gimnazjum w Żychlinie, piosenka pt.”Earth song”,
  12. Julię, piosenka pt.”Kocham cały świat”,  Gimnazjum  nr 7 w Koninie,
  13.  Weronikę z Gimnazjum w Żychlinie, piosenka „I see fire”,

Gratuluję wszystkim wykonawcom odwagi wystąpienia przed tak liczną publicznością, ale przede wszystkim gratuluję pięknego głosu. Uważam, że prezentowany poziom uczestników był bardzo wysoki (cieszę się, że to nie ja siedziałam w jury konkursowym; oj, miałabym trudny orzech do zgryzienia, kogo nagrodzić, a kogo wyróżnić).

Składam również gratulacje i ser­deczne podzię­ko­wa­nie opie­ku­nom arty­stycz­nym za przy­go­to­wa­nie uczest­ni­ków do konkursu piosenki.
Po długiej i burzliwej naradzie, jury konkursowe ogłosiło I, II, III miejsca oraz przyznane wyróżnienia.

I miejsce zajęły:
1. W kategorii szkół gimnazjalnych
Nikola Banaszak z Gimnazjum w Żychlinie
Aleksandra Rogalska z Gimnazjum Nr 3 w Koninie
     2. W kategorii szkół ponadgimnazjalnych
          Sylwia Dybowska z Zespołu Szkół Ekonomiczno - Usługowych w Żychlinie


Gratuluję serdecznie zwycięzcom. Mam nadzieję, że w przyszłości zakupię Waszą płytę do mojej kolekcji.





Komentarze

Popularne Posty

Tydzień Uczniowskiej SuperMocy - co to, po co i dlaczego?

Co to jest Tydzień Uczniowskiej SuperMocy? Tydzień Uczniowskiej SuperMocy to tydzień, podczas którego chciałybyśmy zaproponować, aby w każdej szkole, klasie zorganizowane zostały zajęcia, warsztaty, gry i zabawy, podczas których uczniowie mieliby szansę poznać siebie oraz swoje mocne strony. Po co zaproponowałyśmy Tydzień Uczniowskiej SuperMocy? Pytaliście kiedyś uczniów, co jest ich mocną stroną? W czym są najlepsi? Co najlepiej robią? Co w sobie lubią? Co uważają za swoje największe osiągnięcie?   Długo czekaliście na odpowiedzi? A pytaliście kiedyś swoich uczniów o ich słabe strony, w czym są niedoskonali, z czym sobie nie radzą, co jest ich największym niepowodzeniem? I co, tak samo długo czekaliście na odpowiedzi? Otóż to, uczniowie, zdecydowanie szybciej i łatwiej potrafią mówić o swoich słabych stronach, niż o mocnych, dużo więcej potrafią wymienić słabych stron niż mocnych (słabych 10, może więcej a mocnych 1 może 2). Poprzez akcję Tydzień Uczniows

EKO-SZKOŁA 2022 - III edycja projektu

  „EKO – SZKOŁA” to ogólnopolski projekt edukacyjny skierowany do szkół, przedszkoli i placówek edukacyjnych. Powstał, w celu stworzenia sieci placówek, które poprzez współpracę, będę dzielić się pomysłami, jak kształtować ekologiczną świadomość młodego pokolenia.     „Środowisko przyrodnicze, w którym żyje człowiek, jest naszym naturalnym miejscem na Ziemi. Jesteśmy częścią przyrody. Nasze życie i zdrowie zależy od warunków panujących w środowisku. A jak jest? Niestety źle! Zanieczyszczona jest woda, powietrze i gleba, piętrzą się góry odpadów. Efekt cieplarniany, smog, dziura ozonowa, kwaśne deszcze, to już nasza codzienność, słyszymy o tym w telewizji, w radio, czytamy w gazetach i Internecie. A przecież środowisko, które jest zanieczyszczone ma negatywny wpływ na życie wszystkich istot żywych, ma negatywny wpływ na nasze zdrowie. Przebywanie w zanieczyszczonym środowisku przyczynia się do zwiększenia występowania chorób układu oddechowego, zaburzeń układu krążenia, bezsenno

OGÓLNOPOLSKI PROJEKT „EKO-SZKOŁA”

Środowisko przyrodnicze, w którym żyje człowiek, jest naszym naturalnym miejscem na Ziemi. Jesteśmy częścią przyrody. Nasze życie i zdrowie zależy od warunków panujących w środowisku. A jak jest? Niestety źle! Zanieczyszczona jest woda, powietrze i gleba, piętrzą się góry odpadów. Efekt cieplarniany, smog, dziura ozonowa, kwaśne deszcze, to już nasza codzienność, słyszymy o tym w telewizji, w radio, czytamy w gazetach i Internecie. A przecież środowisko, które jest zanieczyszczone ma negatywny wpływ na życie wszystkich istot żywych, ma negatywny wpływ na nasze zdrowie. Przebywanie w zanieczyszczonym środowisku przyczynia się do zwiększenia występowania chorób układu oddechowego, zaburzeń układu krążenia, bezsenności, bólu głowy, złego samopoczucia, chorób oczu, reakcji alergicznych ustroju i wielu innych. Co zrobić? Od czego zacząć, aby było lepiej? Trzeba zacząć od „sprzątania” swojego podwórka. Do zatrzymania istniejącego trendu, coraz większej i szybszej degradacji środowisk