Przejdź do głównej zawartości

Nagrody, świadectwa i niespodzianki

To już koniec. Wreszcie nadszedł czas długo wyczekiwanych wakacji. Zanim jednak każdy rozjechał się w swoją stronę, musiał odebrać świadectwo (wielkie gratulacje dla tych, którzy otrzymali  świadectwo w czerwcu, a za pozostałych trzymam kciuki, aby udało się otrzymać je w sierpniu). 
W czasie uroczystego Zakończenia Roku Szkolnego 2016/2017 z rąk Pani Dyrektor ZSEU Anny Matczak – Gaj najlepsi uczniowie otrzymali świadectwo z czerwonym paskiem oraz nagrodę książkową. Gratulacje dla wielkiej piątki z mojej klasy: Kaja Kurlapska, Kinga Swacińska, Nikola Kapela, Klaudia Wolińska i Oskar Wojtyniak. Nagrodzeni zostali również uczniowie za 100% frekwencję. Wśród tych kilku osób znalazły się i moje szkolne dzieci – Kinga Swacińska i Oskar Wojtyniak (jestem dla Was naprawdę pełna podziwu). W czasie uroczystości nagrodzeni zostali również laureaci szkolnych konkursów, m.in. Konkursu Wiedzy o Szkodliwości Palenia Tytoniu. Największą niespodzianką była nagroda dla uczniów z mojej klasy (Kinga Swacińska, Nikola Kapela, Klaudia Wolińska i Oskar Wojtyniak), którzy reprezentowali nasz powiat w obradach Młodzieżowego Sejmiku Województwa Wielkopolskiego. Z rąk Wiceprzewodniczącej Sejmiku Województwa Wielkopolskiego Pani Zofii Itman otrzymali dyplomy za udział w sejmiku oraz fajną nagrodę rzeczową za wygranie etapu powiatowego konkursu, dzięki któremu otrzymali mandaty do udziału w sejmiku. 
Po uroczystym zakończeniu przyszedł czas na ostatnie, klasowe wspólne spotkanie. Były uśmiechy, buziaki i przytulasy, wszak widzimy się dopiero za 70 dni. Niezapomnianych i bezpiecznych wakacji Wam życzę! 

PS. Jeszcze raz dziękuję mojej wspaniałej i najlepszej klasie za niesamowite róże, ledwo dałam radę unieść ten bukiet, a w domu niestety nie miałam tak dużego wazonu, całe szczęście, że był taki w sklepie.










Komentarze

Popularne Posty

Tydzień Uczniowskiej SuperMocy - co to, po co i dlaczego?

Co to jest Tydzień Uczniowskiej SuperMocy? Tydzień Uczniowskiej SuperMocy to tydzień, podczas którego chciałabym zaproponować, aby w każdej szkole, klasie zorganizowane zostały zajęcia, warsztaty, gry i zabawy, podczas których uczniowie mieliby szansę poznać siebie oraz swoje mocne strony.
Po co zaproponowałam Tydzień Uczniowskiej SuperMocy? Pytaliście kiedyś uczniów, co jest ich mocną stroną? W czym są najlepsi? Co najlepiej robią? Co w sobie lubią? Co uważają za swoje największe osiągnięcie? Długo czekaliście na odpowiedzi? A pytaliście kiedyś swoich uczniów o ich słabe strony, w czym są niedoskonali, z czym sobie nie radzą, co jest ich największym niepowodzeniem? I co, tak samo długo czekaliście na odpowiedzi? Otóż to, uczniowie, zdecydowanie szybciej i łatwiej potrafią mówić o swoich słabych stronach, niż o mocnych, dużo więcej potrafią wymienić słabych stron niż mocnych (słabych 10, może więcej a mocnych 1 może 2). Poprzez akcję Tydzień Uczniowskiej SuperMocy chciałabym bardz…

Wielka biologiczna gra o NEURONY

Na czas, kiedy edukacja przeniosła się ze szkoły do domu proponuję moim uczniom „Wielką biologiczną grę o NEURONY”

Koronawirus zmienia oblicze obecnej edukacji. Najbliższe tygodnie, to czas, gdy edukacja odbywać się będzie w troszkę inny sposób. Pomimo tego, że zamknięte są szkoły, to wcale nie znaczy, że nie można teraz zdobywać nowej wiedzy. Oczywiście, że można, tylko troszkę w inny sposób. Jak grzyby po deszczu, powstają platformy edukacyjne do nauki każdego przedmiotu, z łatwym, bezpłatnym dostępem dla każdego ucznia, niezależnie od poziomu nauczania. Korzystajcie z nich, jeżeli tylko możecie. Cieszę się również z faktu, że nauczyciele także działają, tworzą i nagrywają lekcje on-line, aby każdy uczeń mógł poczuć się jak w szkole. Sama znam wielu takich cudownych belfrów, którzy już lada dzień wystartują ze swoimi lekcjami w wirtualnej klasie, i prawdę mówiąc, już się nie mogę doczekać tych lekcji. A ja? Czy też przygotuję takie lekcje? Być może TAK. Jestem TIK-owym nauczycielem i …

OGÓLNOPOLSKI PROJEKT „EKO-SZKOŁA”

Środowisko przyrodnicze, w którym żyje człowiek, jest naszym naturalnym miejscem na Ziemi. Jesteśmy częścią przyrody. Nasze życie i zdrowie zależy od warunków panujących w środowisku. A jak jest? Niestety źle! Zanieczyszczona jest woda, powietrze i gleba, piętrzą się góry odpadów. Efekt cieplarniany, smog, dziura ozonowa, kwaśne deszcze, to już nasza codzienność, słyszymy o tym w telewizji, w radio, czytamy w gazetach i Internecie. A przecież środowisko, które jest zanieczyszczone ma negatywny wpływ na życie wszystkich istot żywych, ma negatywny wpływ na nasze zdrowie. Przebywanie w zanieczyszczonym środowisku przyczynia się do zwiększenia występowania chorób układu oddechowego, zaburzeń układu krążenia, bezsenności, bólu głowy, złego samopoczucia, chorób oczu, reakcji alergicznych ustroju i wielu innych. Co zrobić? Od czego zacząć, aby było lepiej? Trzeba zacząć od „sprzątania” swojego podwórka. Do zatrzymania istniejącego trendu, coraz większej i szybszej degradacji środowiska, potr…