Przejdź do głównej zawartości

Tytuł „Przyjaciel Przedszkola” to sukces mój i moich uczniów!

W piątek, podczas uroczystego pożegnania przedszkolaków i rodziców z Przedszkolem Nr 4 w Koninie, z rąk Pani Dyrektor Marioli Wasilewskiej otrzymałam tytuł „Przyjaciel przedszkola” oraz piękny dyplom i pluszowego misia. To dla mnie wielki zaszczyt. Dziękuję pięknie za takie wyróżnienie. Cieszę się bardzo, że przez te trzy lata, kiedy mój syn był przedszkolakiem,  mogłam aktywnie uczestniczyć w życiu tego przedszkola, współpracując z Panią Dyrektor w Radzie Rodziców oraz z najlepszymi Paniami pod słońcem: Panią Ewą Lewandowską i Panią Renatą Majewską w czasie różnych zajęć biologicznych, które prowadziłam dla przedszkolaków. Dziękuję Wam, że zawsze byłyście otwarte na moje pomysły i z dużą aprobatą pozwoliłyście mi odkrywać z przedszkolakami piękno świata przyrody (w czasie wakacji postaram się napisać kilka wspomnień z przedszkola). 
Myślę, jednak, że ten sukces po części jest również sukcesem moich uczniów, bo to oni często byli wraz ze mną w przedszkolu i uczestniczyli w zajęciach. To oni, bardzo często sami inicjowali wiele działań, kiedy realizowali napisaną przeze mnie innowację pedagogiczną „Chcę w przyszłości być nauczycielem”. Dziękuję Wam, moi kochani uczniowie, że z chęcią chcieliście się sprawdzić, jak to jest po drugiej stronie, gdy się jest nauczycielem. Cieszę się, że wielokrotnie pokonaliście swoją tremę i daliście radę, czego dowodem były liczne uśmiechy zadowolonych przedszkolaków.  




Komentarze

Popularne Posty

Tydzień Uczniowskiej SuperMocy - co to, po co i dlaczego?

Co to jest Tydzień Uczniowskiej SuperMocy? Tydzień Uczniowskiej SuperMocy to tydzień, podczas którego chciałabym zaproponować, aby w każdej szkole, klasie zorganizowane zostały zajęcia, warsztaty, gry i zabawy, podczas których uczniowie mieliby szansę poznać siebie oraz swoje mocne strony.
Po co zaproponowałam Tydzień Uczniowskiej SuperMocy? Pytaliście kiedyś uczniów, co jest ich mocną stroną? W czym są najlepsi? Co najlepiej robią? Co w sobie lubią? Co uważają za swoje największe osiągnięcie? Długo czekaliście na odpowiedzi? A pytaliście kiedyś swoich uczniów o ich słabe strony, w czym są niedoskonali, z czym sobie nie radzą, co jest ich największym niepowodzeniem? I co, tak samo długo czekaliście na odpowiedzi? Otóż to, uczniowie, zdecydowanie szybciej i łatwiej potrafią mówić o swoich słabych stronach, niż o mocnych, dużo więcej potrafią wymienić słabych stron niż mocnych (słabych 10, może więcej a mocnych 1 może 2). Poprzez akcję Tydzień Uczniowskiej SuperMocy chciałabym bardz…

Wielka biologiczna gra o NEURONY

Na czas, kiedy edukacja przeniosła się ze szkoły do domu proponuję moim uczniom „Wielką biologiczną grę o NEURONY”

Koronawirus zmienia oblicze obecnej edukacji. Najbliższe tygodnie, to czas, gdy edukacja odbywać się będzie w troszkę inny sposób. Pomimo tego, że zamknięte są szkoły, to wcale nie znaczy, że nie można teraz zdobywać nowej wiedzy. Oczywiście, że można, tylko troszkę w inny sposób. Jak grzyby po deszczu, powstają platformy edukacyjne do nauki każdego przedmiotu, z łatwym, bezpłatnym dostępem dla każdego ucznia, niezależnie od poziomu nauczania. Korzystajcie z nich, jeżeli tylko możecie. Cieszę się również z faktu, że nauczyciele także działają, tworzą i nagrywają lekcje on-line, aby każdy uczeń mógł poczuć się jak w szkole. Sama znam wielu takich cudownych belfrów, którzy już lada dzień wystartują ze swoimi lekcjami w wirtualnej klasie, i prawdę mówiąc, już się nie mogę doczekać tych lekcji. A ja? Czy też przygotuję takie lekcje? Być może TAK. Jestem TIK-owym nauczycielem i …

OGÓLNOPOLSKI PROJEKT „EKO-SZKOŁA”

Środowisko przyrodnicze, w którym żyje człowiek, jest naszym naturalnym miejscem na Ziemi. Jesteśmy częścią przyrody. Nasze życie i zdrowie zależy od warunków panujących w środowisku. A jak jest? Niestety źle! Zanieczyszczona jest woda, powietrze i gleba, piętrzą się góry odpadów. Efekt cieplarniany, smog, dziura ozonowa, kwaśne deszcze, to już nasza codzienność, słyszymy o tym w telewizji, w radio, czytamy w gazetach i Internecie. A przecież środowisko, które jest zanieczyszczone ma negatywny wpływ na życie wszystkich istot żywych, ma negatywny wpływ na nasze zdrowie. Przebywanie w zanieczyszczonym środowisku przyczynia się do zwiększenia występowania chorób układu oddechowego, zaburzeń układu krążenia, bezsenności, bólu głowy, złego samopoczucia, chorób oczu, reakcji alergicznych ustroju i wielu innych. Co zrobić? Od czego zacząć, aby było lepiej? Trzeba zacząć od „sprzątania” swojego podwórka. Do zatrzymania istniejącego trendu, coraz większej i szybszej degradacji środowiska, potr…