Przejdź do głównej zawartości

Świąteczny klimat w ZSEU, czyli XII Szkolny Konkurs na Najpiękniejszy Stroik Świąteczny

W Zespole Szkół Ekonomiczno – Usługowych im. Fryderyka Chopina w Żychlinie zawitała świąteczna atmosfera, a wszystko za sprawą XII Szkolnego Konkursu na Najpiękniejszy Stroik Świąteczny.
Celem konkursu jest: kultywowanie i podtrzymywanie tradycji i folkloru związanego ze świętami Bożego Narodzenia oraz pobudzenie aktywności twórczej i wyobraźni plastycznej młodzieży.
Szkolny Konkurs na Świąteczny Stroik Bożonarodzeniowy w tym roku odbył się już po raz dwunasty. Każdego roku konkurs ten cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem młodzieży. W tym roku do konkursu zgłosiło się 45 zespołów, które „na żywo” w trakcie godziny przygotowywały stroik wg własnego pomysłu. Wszyscy uczestnicy bardzo zaangażowali się w zabawę i z dokładną precyzją przygotowywali swoje arcydzieła. 
Jury (w składzie Urszula Kamińska, Elżbieta Goińska, Agnieszka Marciniak, Ewelina Jankowska, Joanna Gadomska) podczas oceny miało bardzo trudne zadanie, które stroiki nagrodzić, a które wyróżnić, ponieważ wszystkie prace były ciekawe i precyzyjnie dopracowane. Komisja konkursowa oceniała stroiki pod względem estetycznym, oryginalności kompozycji, pomysłowości uczniów a także wkładu pracy włożonego w przygotowanie stroika.
Po długiej debacie jury zadecydowało, że:
Pierwsze miejsce zajęła: Natalia Malczyk  z klasy III TŻ,
Drugie miejsce w konkursie zajęły: Nikola Kapela i Klaudia Wolińska z klasy III LO,
Trzecie miejsce zdobył zespół w składzie: Artur Kozłowski i Rafał Konstanciak z klasy I TL,
Wyróżnienia otrzymali:
Bartosz Ignaczak i Adrian Kornaś ( klasa III TRA)
Samira Dahhou i Wiktoria Topolska (klasa I LO)
            Wszystkim zwycięzcom gratulujemy, a uczestnikom dziękujemy za super atmosferę, jaka panowała podczas konkursu.

Wszystkie stroiki wykonane w konkursie wystawione zostały na sprzedaż na Kiermaszu Świątecznym organizowanym w Bibliotece Szkolnej. Fundusze uzyskane ze sprzedaży stroików przeznaczone zostały na Świąteczną Akcję Charytatywną organizowaną przez Samorząd Szkolny oraz Szkolny Klub Wolontariatu „Pomóżmy Kacperkowi ”.















Komentarze

Popularne Posty

Tydzień Uczniowskiej SuperMocy - co to, po co i dlaczego?

Co to jest Tydzień Uczniowskiej SuperMocy? Tydzień Uczniowskiej SuperMocy to tydzień, podczas którego chciałabym zaproponować, aby w każdej szkole, klasie zorganizowane zostały zajęcia, warsztaty, gry i zabawy, podczas których uczniowie mieliby szansę poznać siebie oraz swoje mocne strony.
Po co zaproponowałam Tydzień Uczniowskiej SuperMocy? Pytaliście kiedyś uczniów, co jest ich mocną stroną? W czym są najlepsi? Co najlepiej robią? Co w sobie lubią? Co uważają za swoje największe osiągnięcie? Długo czekaliście na odpowiedzi? A pytaliście kiedyś swoich uczniów o ich słabe strony, w czym są niedoskonali, z czym sobie nie radzą, co jest ich największym niepowodzeniem? I co, tak samo długo czekaliście na odpowiedzi? Otóż to, uczniowie, zdecydowanie szybciej i łatwiej potrafią mówić o swoich słabych stronach, niż o mocnych, dużo więcej potrafią wymienić słabych stron niż mocnych (słabych 10, może więcej a mocnych 1 może 2). Poprzez akcję Tydzień Uczniowskiej SuperMocy chciałabym bardz…

Wielka biologiczna gra o NEURONY

Na czas, kiedy edukacja przeniosła się ze szkoły do domu proponuję moim uczniom „Wielką biologiczną grę o NEURONY”

Koronawirus zmienia oblicze obecnej edukacji. Najbliższe tygodnie, to czas, gdy edukacja odbywać się będzie w troszkę inny sposób. Pomimo tego, że zamknięte są szkoły, to wcale nie znaczy, że nie można teraz zdobywać nowej wiedzy. Oczywiście, że można, tylko troszkę w inny sposób. Jak grzyby po deszczu, powstają platformy edukacyjne do nauki każdego przedmiotu, z łatwym, bezpłatnym dostępem dla każdego ucznia, niezależnie od poziomu nauczania. Korzystajcie z nich, jeżeli tylko możecie. Cieszę się również z faktu, że nauczyciele także działają, tworzą i nagrywają lekcje on-line, aby każdy uczeń mógł poczuć się jak w szkole. Sama znam wielu takich cudownych belfrów, którzy już lada dzień wystartują ze swoimi lekcjami w wirtualnej klasie, i prawdę mówiąc, już się nie mogę doczekać tych lekcji. A ja? Czy też przygotuję takie lekcje? Być może TAK. Jestem TIK-owym nauczycielem i …

OGÓLNOPOLSKI PROJEKT „EKO-SZKOŁA”

Środowisko przyrodnicze, w którym żyje człowiek, jest naszym naturalnym miejscem na Ziemi. Jesteśmy częścią przyrody. Nasze życie i zdrowie zależy od warunków panujących w środowisku. A jak jest? Niestety źle! Zanieczyszczona jest woda, powietrze i gleba, piętrzą się góry odpadów. Efekt cieplarniany, smog, dziura ozonowa, kwaśne deszcze, to już nasza codzienność, słyszymy o tym w telewizji, w radio, czytamy w gazetach i Internecie. A przecież środowisko, które jest zanieczyszczone ma negatywny wpływ na życie wszystkich istot żywych, ma negatywny wpływ na nasze zdrowie. Przebywanie w zanieczyszczonym środowisku przyczynia się do zwiększenia występowania chorób układu oddechowego, zaburzeń układu krążenia, bezsenności, bólu głowy, złego samopoczucia, chorób oczu, reakcji alergicznych ustroju i wielu innych. Co zrobić? Od czego zacząć, aby było lepiej? Trzeba zacząć od „sprzątania” swojego podwórka. Do zatrzymania istniejącego trendu, coraz większej i szybszej degradacji środowiska, potr…