Przejdź do głównej zawartości

Wyniki V Gry Terenowej


Emocje biorą górę. Laureatów Gry już znamy, ale kto zajął 7, 14 czy 21 miejsce? Ja już znam wyniki, i zaraz się nimi z Wami podzielę. 
11 października, podczas świętowania Dnia Edukacji Narodowej, poznaliśmy laureatów V Gry Terenowej, którym wręczone zostały dyplomy oraz nagrody ufundowane przez Starostwo Powiatowe w Koninie (bardzo mocno dziękuję za ufundowanie tych nagród, myślę, że spodobały się one uczniom).
Przypomnę krótko o Grze Terenowej:
Z okazji Światowego Dnia Turystyki, 1 października, o godz. 10.45 w Zespole Szkół Ekonomiczno – Usługowych im. Fryderyka Chopina w Żychlinie, na terenie parku znajdującego się przy szkole odbyła się „V Gra Terenowa na terenie Zespołu Pałacowo – Parkowego w Żychlinie. W tym roku po raz pierwszy, cała impreza zorganizowana została pod patronatem Starostwa Powiatowego w Koninie. 
„Gra Terenowa” organizowana została dla wszystkich uczniów klas pierwszych, którzy rozpoczęli edukację w ZSEU w Żychlinie. W tym roku we wspólnej zabawie uczestniczyły klasy: Liceum Ogólnokształcące, Technikum Spedytor, Technikum Żywienia, Technikum Leśne, Technikum Organizacji Reklamy, Technikum Ekonomiczne, które podzieliły się na grupy 4-5 osobowe. W sumie grze uczestniczyło 21 grup. 
Zadania do gry przygotowane zostały przez nauczycieli różnych przedmiotów: panią Agnieszkę Marciniak, panią Ewelinę Jankowską, panią Agnieszkę Rogalską, panią Monikę Kieliszak, panią Ewę Wallis, panią Urszulę Kamińską, panią Magdalenę Śliwińską, pana Piotra Rosiaka, no i oczywiście przeze mnie też, nie mogłabym przecież odpuścić zadanek typowo biologicznych. 
Celem głównym gry było zdobycie przez grupę jak największej liczby  punktów. Punkty można było zdobyć poprzez poprawne wykonanie zadania, które znajdowało się w teczce otrzymanej na początku gry (mapka zaznaczonymi skarbami dendrologicznymi do odszukania na terenie parku) oraz po odszukaniu i dotarciu do stanowisk znajdujących się na terenie parku i wykonaniu znajdujących się tam zadań. Na odwiedzenie wszystkich stanowisk oraz wykonanie wszystkich zadań grupy miały czas 120 minut (od 11.00 do 13.00). Każda grupa do wykonania miała 27 zadań różnego typu – teoretyczne i praktyczne, np: odpowiedzieć na pytania dotyczące Żychlina, historii szkoły, budynku oraz pracowników ZSEU, rozwiązać zadania z biologii, geografii, wiedzy o społeczeństwie, historii sportu, języków obcych oraz literatury, rozwiązać krzyżówki, rozpoznać gatunki drzew po liściach, nasionach i owocach, przyporządkować flagi do krajów, dopasować stolicę do danego państwa, rozwiązać zadania w języku niemieckim oraz angielskim, rozwiązać rebusy oraz wykonać ćwiczenia: przysiady, gwiazda czy kręcenie hula-hop. Niektóre zadania znajdujące się w parku na stanowiskach trzeba było wykonać w określonym czasie. Za każde wykonane zadanie grupa mogła otrzymać od 1 do 10 punktów. 
O klasyfikacji końcowej zdecydowała suma zdobytych punktów.

Laureatami Gry zostali:

Miejsce I – grupa „Nieśmiałe Mordeczki” z klasy I TLE, w składzie Kacper Brzęcki, Szymon Kaszuba, Jakub Macudziński, Wiktor Śleboda; - 270 punktów

Miejsce II – grupa „Trzy razy M, dwa razy K” z klasy I LO, w składzie Monika Puchalska, Klaudia Roszak, Martyna Mąkowska, Mateusz Swaciński, Kacper Woźniak; - 269 punktów

Miejsce III – grupa „HPPAA”, z klasy I TL, w składzie Adam Korzeniewski, Adam Bałdyka, Patryk Mazur, Hubert Pawlak, Petro Natolochnij, - 268 punktów

Wyróżnienie – miejsce IV -  grupa „Tygrysy z 1 LO” w składzie Nadia Dahhou, Paulina Olejniczak, Paweł Roszak, Wiktor Augustyniak, Bartosz Kociszewski; - 265 punktów

Miejsce 5 – grupa „ FC po nalewce” – 257 pkt
Miejsce 6 – grupa  „Kasztaniarze” – 254 pkt
Miejsce 7 – grupa  „Nie mam pomysłu” = 253 pkt
Miejsce 8 – grupa  „Dzbaniarze” – 252 pkt
Miejsce 9 – grupa  „Ksz – Ksz” – 251 pkt
Miejsce 10 – grupa  „Sherlock Team” – 249 pkt
Miejsce 11 – grupa  „Słodziaki” – 248 pkt
Miejsce 12 – grupa  „Super Piątka” - 243 pkt
Miejsce 13 – grupa  „Szalona Jednorożce” – 242 pkt
Miejsce 14 – grupa  „Leśniki Team” – 230 pkt
Miejsce 15 – grupa  „ XYZ” – 212 pkt
Miejsce 16 – grupa  „Dziewczyny z I TLE” – 208 pkt
Miejsce 17 – grupa  „Soczyste Misie Gumisie” – 207 pkt
Miejsce 18 – grupa  „4 Pancerni i Werka” – 205 pkt
Miejsce 19 – grupa  „Pięć Muszkieterów” – 174 pkt
Miejsce 20 – grupa  „Arbuziki” – 167 pkt
Miejsce 21 – grupa  „JukTeam” – 130 pkt

Gratulacje dla wszystkich uczestników.


Komentarze

Popularne Posty

Tydzień Uczniowskiej SuperMocy - co to, po co i dlaczego?

Co to jest Tydzień Uczniowskiej SuperMocy? Tydzień Uczniowskiej SuperMocy to tydzień, podczas którego chciałabym zaproponować, aby w każdej szkole, klasie zorganizowane zostały zajęcia, warsztaty, gry i zabawy, podczas których uczniowie mieliby szansę poznać siebie oraz swoje mocne strony.
Po co zaproponowałam Tydzień Uczniowskiej SuperMocy? Pytaliście kiedyś uczniów, co jest ich mocną stroną? W czym są najlepsi? Co najlepiej robią? Co w sobie lubią? Co uważają za swoje największe osiągnięcie? Długo czekaliście na odpowiedzi? A pytaliście kiedyś swoich uczniów o ich słabe strony, w czym są niedoskonali, z czym sobie nie radzą, co jest ich największym niepowodzeniem? I co, tak samo długo czekaliście na odpowiedzi? Otóż to, uczniowie, zdecydowanie szybciej i łatwiej potrafią mówić o swoich słabych stronach, niż o mocnych, dużo więcej potrafią wymienić słabych stron niż mocnych (słabych 10, może więcej a mocnych 1 może 2). Poprzez akcję Tydzień Uczniowskiej SuperMocy chciałabym bardz…

Wielka biologiczna gra o NEURONY

Na czas, kiedy edukacja przeniosła się ze szkoły do domu proponuję moim uczniom „Wielką biologiczną grę o NEURONY”

Koronawirus zmienia oblicze obecnej edukacji. Najbliższe tygodnie, to czas, gdy edukacja odbywać się będzie w troszkę inny sposób. Pomimo tego, że zamknięte są szkoły, to wcale nie znaczy, że nie można teraz zdobywać nowej wiedzy. Oczywiście, że można, tylko troszkę w inny sposób. Jak grzyby po deszczu, powstają platformy edukacyjne do nauki każdego przedmiotu, z łatwym, bezpłatnym dostępem dla każdego ucznia, niezależnie od poziomu nauczania. Korzystajcie z nich, jeżeli tylko możecie. Cieszę się również z faktu, że nauczyciele także działają, tworzą i nagrywają lekcje on-line, aby każdy uczeń mógł poczuć się jak w szkole. Sama znam wielu takich cudownych belfrów, którzy już lada dzień wystartują ze swoimi lekcjami w wirtualnej klasie, i prawdę mówiąc, już się nie mogę doczekać tych lekcji. A ja? Czy też przygotuję takie lekcje? Być może TAK. Jestem TIK-owym nauczycielem i …

OGÓLNOPOLSKI PROJEKT „EKO-SZKOŁA”

Środowisko przyrodnicze, w którym żyje człowiek, jest naszym naturalnym miejscem na Ziemi. Jesteśmy częścią przyrody. Nasze życie i zdrowie zależy od warunków panujących w środowisku. A jak jest? Niestety źle! Zanieczyszczona jest woda, powietrze i gleba, piętrzą się góry odpadów. Efekt cieplarniany, smog, dziura ozonowa, kwaśne deszcze, to już nasza codzienność, słyszymy o tym w telewizji, w radio, czytamy w gazetach i Internecie. A przecież środowisko, które jest zanieczyszczone ma negatywny wpływ na życie wszystkich istot żywych, ma negatywny wpływ na nasze zdrowie. Przebywanie w zanieczyszczonym środowisku przyczynia się do zwiększenia występowania chorób układu oddechowego, zaburzeń układu krążenia, bezsenności, bólu głowy, złego samopoczucia, chorób oczu, reakcji alergicznych ustroju i wielu innych. Co zrobić? Od czego zacząć, aby było lepiej? Trzeba zacząć od „sprzątania” swojego podwórka. Do zatrzymania istniejącego trendu, coraz większej i szybszej degradacji środowiska, potr…