Przejdź do głównej zawartości

Wyróżnieni i laureaci ogólnopolskich konkursów


     W lutym ogłoszone zostały dwa ogólnopolskie konkursy: na plakat „Stop dla narkotyków, alkoholu, papierosów i dopalaczy” oraz na prezentację multimedialną „Zdrowe sposoby walki ze stresem”.      
      Zorganizowane konkursy są częścią ogólnopolskiego projektu „Stres a nasz mózg – walka do wygrania”. Cały projekt oraz konkursy objęte są honorowym patronatem Marszałka Województwa Wielkopolskiego, Starosty Konińskiego, Wielkopolskiego Kuratora Oświaty, grupy SuperBelfrzy  oraz Młodzieżowego Domu Kultury w Koninie. Patronat medialny sprawuje Głos Nauczycielski  oraz TV Wielkopolska.


         W konkursie na prezentację multimedialną wpłynęło ponad 200 prac, a w konkursie na plakat ponad 150. Obrady Jury Konkursowego były długie i bardzo burzliwe, ponieważ wiele prac było bardzo ciekawych i pomysłowych. Każda praca została bardzo dokładnie przeanalizowana pod względem regulaminu konkursu.
         Miło mi poinformować, że niżej wymienione osoby znalazły się w gronie laureatów i osób wyróżnionych, są to:

KONKURS PLASTYCZNY:

kategoria 11-15 lat
  • Bartoszek Jagoda - Szkoła Podstawowa w Droszewie
  • Danek Konrad - Szkoła Podstawowa Nr 49 w Częstochowie
  • Kokot Zofia - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Żernicy
  • Musioł Weronika - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Żernicy
  • Pinkawa Klaudia - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Żernicy
  • Szachniewicz Maja - Zespół Szkolno - Przedszkolny w Żernicy

kategoria 16-19 lat
  • Janiak Joanna - Zespół Szkół Ekonomiczno - Usługowych w Żychlinie
  • Kolano Zuzanna - Zespól Szkół Budownictwa i Kształcenia Zawodowego w Koninie
  • Korpas Anna - Zespół Szkół Ekonomiczno - Usługowych w Żychlinie
  • Kowalski Dawid - Zespół Szkół Budownictwa i Kształcenia Zawodowego w Koninie
  • Maruszczyk Oliwia - Zespół Szkół Chemiczno - Medycznych w Tarnowskich Górach 
  • Maryjańska Katarzyna - I Liceum Ogólnokształcące w Wyszkowie
  • Mijalska Karoilna - II Liceum Ogólnokształcące w Koninie
  • Olszewska Oliwia - Zespół Szkół Budownictwa i Kształcenia Zawodowego w Koninie

KONKURS NA PREZENTACJĘ LUB FILM

kategoria 11-15 lat
  • Bomba Maria - Szkoła POdstawowa w Psarach
  • Chabowski Karol - Szkoła Podstawowa w Czaplinku
  • Fielestal Aleksandra - Zespół Szkół w Szydłowie
  • Ibrahimowa Hidzran- Szkoła Podstawowa Nr 22 we Włocławku
  • Remiszewska Natalia - Szkoła Podstawowa Nr 9 w Pruszkowie
  • Różanski Patryk - Zespół Szkół nr 2 w Ciachcinie
  • Ułaś Filip - Szkoła Podstawowa w Czaplinku

Dokładna lista, z podaniem zajętego miejsca przez każdą osobę, pojawi się 16 marca, po oficjalnym wręczeniu nagród.

Wręczenie nagród oraz dyplomów odbędzie się 15 marca o godzinie 10.00 w Sali Konferencyjnej w Zespole Szkół Ekonomiczno – Usługowych im. Fryderyka Chopina w Żychlinie (Żychlin koło Konina, woj. wielkopolskie) podczas podsumowanie Światowego Tygodnia Mózgu.

Program podsumowania:
v  Cele i założenia projektu „Stres a nasz mózg – walka do wygrania”;
v  Podsumowanie działań prowadzonych w ramach ogólnopolskiego projektu „Stres a nasz mózg – walka do wygrania”;
v  Prezentacja wyników ogólnopolskiej ankiety „Stres w życiu naszych uczniów”;
v  Wykład Pani Marzeny Pałasz  „Balans w życiu, bilans w diecie – jak nakarmić swój mózg zdrowo i bezstresowo”;
v  Premiera filmu „Zdrowe sposoby walki ze stresem”;
v  Rozstrzygnięcie ogólnopolskich konkursów:
·         konkurs plastyczny na plakat „Stop dla narkotyków, alkoholu, papierosów  i dopalaczy”;
·         konkurs na prezentację multimedialną „Zdrowe sposoby walki ze stresem”;
v  Chwila refleksji przy kawie i żychlińskim ciastku;


Zapraszam serdecznie 15 marca do Zespołu Szkół Ekonomiczno – Usługowych w Żychlinie.



Komentarze

Popularne Posty

Tydzień Uczniowskiej SuperMocy - co to, po co i dlaczego?

Co to jest Tydzień Uczniowskiej SuperMocy? Tydzień Uczniowskiej SuperMocy to tydzień, podczas którego chciałabym zaproponować, aby w każdej szkole, klasie zorganizowane zostały zajęcia, warsztaty, gry i zabawy, podczas których uczniowie mieliby szansę poznać siebie oraz swoje mocne strony.
Po co zaproponowałam Tydzień Uczniowskiej SuperMocy? Pytaliście kiedyś uczniów, co jest ich mocną stroną? W czym są najlepsi? Co najlepiej robią? Co w sobie lubią? Co uważają za swoje największe osiągnięcie? Długo czekaliście na odpowiedzi? A pytaliście kiedyś swoich uczniów o ich słabe strony, w czym są niedoskonali, z czym sobie nie radzą, co jest ich największym niepowodzeniem? I co, tak samo długo czekaliście na odpowiedzi? Otóż to, uczniowie, zdecydowanie szybciej i łatwiej potrafią mówić o swoich słabych stronach, niż o mocnych, dużo więcej potrafią wymienić słabych stron niż mocnych (słabych 10, może więcej a mocnych 1 może 2). Poprzez akcję Tydzień Uczniowskiej SuperMocy chciałabym bardz…

Wielka biologiczna gra o NEURONY

Na czas, kiedy edukacja przeniosła się ze szkoły do domu proponuję moim uczniom „Wielką biologiczną grę o NEURONY”

Koronawirus zmienia oblicze obecnej edukacji. Najbliższe tygodnie, to czas, gdy edukacja odbywać się będzie w troszkę inny sposób. Pomimo tego, że zamknięte są szkoły, to wcale nie znaczy, że nie można teraz zdobywać nowej wiedzy. Oczywiście, że można, tylko troszkę w inny sposób. Jak grzyby po deszczu, powstają platformy edukacyjne do nauki każdego przedmiotu, z łatwym, bezpłatnym dostępem dla każdego ucznia, niezależnie od poziomu nauczania. Korzystajcie z nich, jeżeli tylko możecie. Cieszę się również z faktu, że nauczyciele także działają, tworzą i nagrywają lekcje on-line, aby każdy uczeń mógł poczuć się jak w szkole. Sama znam wielu takich cudownych belfrów, którzy już lada dzień wystartują ze swoimi lekcjami w wirtualnej klasie, i prawdę mówiąc, już się nie mogę doczekać tych lekcji. A ja? Czy też przygotuję takie lekcje? Być może TAK. Jestem TIK-owym nauczycielem i …

OGÓLNOPOLSKI PROJEKT „EKO-SZKOŁA”

Środowisko przyrodnicze, w którym żyje człowiek, jest naszym naturalnym miejscem na Ziemi. Jesteśmy częścią przyrody. Nasze życie i zdrowie zależy od warunków panujących w środowisku. A jak jest? Niestety źle! Zanieczyszczona jest woda, powietrze i gleba, piętrzą się góry odpadów. Efekt cieplarniany, smog, dziura ozonowa, kwaśne deszcze, to już nasza codzienność, słyszymy o tym w telewizji, w radio, czytamy w gazetach i Internecie. A przecież środowisko, które jest zanieczyszczone ma negatywny wpływ na życie wszystkich istot żywych, ma negatywny wpływ na nasze zdrowie. Przebywanie w zanieczyszczonym środowisku przyczynia się do zwiększenia występowania chorób układu oddechowego, zaburzeń układu krążenia, bezsenności, bólu głowy, złego samopoczucia, chorób oczu, reakcji alergicznych ustroju i wielu innych. Co zrobić? Od czego zacząć, aby było lepiej? Trzeba zacząć od „sprzątania” swojego podwórka. Do zatrzymania istniejącego trendu, coraz większej i szybszej degradacji środowiska, potr…