Przejdź do głównej zawartości

Laureaci ogólnopolskich konkursów dla przedszkolaków oraz uczniów klas I-III szkoły podstawowej


     W maju b.r. ogłoszone zostały dwa ogólnopolskie konkursy - konkurs na plakat ”Mój przyjaciel" oraz konkurs na zakładkę do książki.
       Konkursy tym razem skierowane zostały dla przedszkolaków oraz uczniów klas I - III szkoły podstawowej.   
      Zorganizowane konkursy są częścią ogólnopolskiego projektu „Stres a nasz mózg – walka do wygrania”. Cały projekt oraz konkursy objęte zostały honorowym patronatem Marszałka Województwa Wielkopolskiego, Starosty Konińskiego, Głównego Inspektora Sanitarnego, Wielkopolskiego Kuratora Oświaty, grupy SuperBelfrzy, Młodzieżowego Domu Kultury w Koninie, a także Federację Europejskich Towarzystw Neuronauki FENS z Brukseli oraz Fundację Dana z Brukseli. Patronat medialny sprawuje Głos Nauczycielski oraz TV Wielkopolska.
         10 czerwca zebrało się Jury Konkursowe, powołane przez Organizatora. Obrady Jury były długie i bardzo burzliwe, ponieważ wiele prac było bardzo ciekawych i pomysłowych. Wybór prac nagrodzonych był bardzo trudny.
         Miło mi poinformować, że laureatami konkursów zostali:


Konkurs plastyczny "Mój przyjaciel"
Kategoria: Przedszkolaki 

I miejsce - Liliana Rosińska - Przedszkole Nr 4 w Koninie
II miejsce - Fabian Naworski - Przedszkole Nr 4 w Koninie
III miejsce - Alicja Robak - Przedszkole Nr 4 w Koninie
Wyróżnienie - Zofia Mikołajczyk - Przedszkole Nr 5 w Lasowicach
Wyróżnienie - Jakub Loch - Przedszkole Nr 4 w Koninie
Wyróżnienie  - Oktawian Naworski - Przedszkole Nr 4 w Koninie

Kategoria: Uczniowie szkoły podstawowej 

I miejsce - Wojciech Poliński - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Koninie
II miejsce - Sebastian Białecki - Szkoła Podstawowa Nr 10 w Koninie
III miejsce - Wiktor Gadomski - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Koninie
Wyróżnienie - Natalia Wawrzyniak - Szkoła Podstawowa Nr 8 w Chełmie
Wyróżnienie - Weronika Rejman - Szkoła Podstawowa Nr 8 w Chełmie
Wyróżnienie - Zofia Kubicka - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Koninie
Wyróżnienie - Małgorzata Spera - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Koninie
 



Konkurs na zakładkę do książki

Kategoria: Przedszkolaki 

I miejsce - Hanna Sulkowska - Przedszkole Nr 4 w Koninie
II miejsce - Lena Płocharczyk - Przedszkola Nr 4 w Koninie
III miejsce - Sergiusz Janowski - Przedszkole Nr 4 w Koninie
Wyróżnienie - Jakub Mikołajczyk - Przedszkole Nr 5 w Lasowicach
Wyróżnienie - Igor Kowalski - Przedszkole Nr 4 w Koninie
Wyróżnienie - Anastazja Kruszewska - Przedszkole Nr 4 w Koninie

Kategoria: Uczniowie szkoły podstawowej 

I miejsce - Emilia Zając - Szkoła Podstawowa Nr 9 w Pruszkowie
II miejsce - Lena Felczak - Szkoła Podstawowa Nr 9 w Pruszkowie
III miejsce - Gabriela Staszak - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Koninie
Wyróżnienie - Kalina Maleszewska - Szkoła Podstawowa Nr 9 w Pruszkowie
Wyróżnienie - Michalina Kaczyńska - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Koninie

Gratuluję pięknie wszystkim laureatom konkursów oraz wszystkim osobom wyróżnionym.
Wielkie brawa dla Was, Waszych rodziców oraz Waszych szkolnych i przedszkolnych nauczycieli.

Nagrody w Konkursach zostały ufundowane przez Wydawnictwo IBIS oraz Pracownię Inspirację.

Nagrody i dyplomy dla laureatów oraz osób wyróżnionych, a także podziękowania dla opiekunów laureatów zostaną wysłane na podane adresy. Wręczenie nagród odbędzie się 17-19 czerwca. 


Galeria prac konkursowych dostępna będzie już niebawem.


Komentarze

Popularne Posty

Tydzień Uczniowskiej SuperMocy - co to, po co i dlaczego?

Co to jest Tydzień Uczniowskiej SuperMocy? Tydzień Uczniowskiej SuperMocy to tydzień, podczas którego chciałybyśmy zaproponować, aby w każdej szkole, klasie zorganizowane zostały zajęcia, warsztaty, gry i zabawy, podczas których uczniowie mieliby szansę poznać siebie oraz swoje mocne strony. Po co zaproponowałyśmy Tydzień Uczniowskiej SuperMocy? Pytaliście kiedyś uczniów, co jest ich mocną stroną? W czym są najlepsi? Co najlepiej robią? Co w sobie lubią? Co uważają za swoje największe osiągnięcie?   Długo czekaliście na odpowiedzi? A pytaliście kiedyś swoich uczniów o ich słabe strony, w czym są niedoskonali, z czym sobie nie radzą, co jest ich największym niepowodzeniem? I co, tak samo długo czekaliście na odpowiedzi? Otóż to, uczniowie, zdecydowanie szybciej i łatwiej potrafią mówić o swoich słabych stronach, niż o mocnych, dużo więcej potrafią wymienić słabych stron niż mocnych (słabych 10, może więcej a mocnych 1 może 2). Poprzez akcję Tydzień Uczniows

EKO-SZKOŁA 2022 - III edycja projektu

  „EKO – SZKOŁA” to ogólnopolski projekt edukacyjny skierowany do szkół, przedszkoli i placówek edukacyjnych. Powstał, w celu stworzenia sieci placówek, które poprzez współpracę, będę dzielić się pomysłami, jak kształtować ekologiczną świadomość młodego pokolenia.     „Środowisko przyrodnicze, w którym żyje człowiek, jest naszym naturalnym miejscem na Ziemi. Jesteśmy częścią przyrody. Nasze życie i zdrowie zależy od warunków panujących w środowisku. A jak jest? Niestety źle! Zanieczyszczona jest woda, powietrze i gleba, piętrzą się góry odpadów. Efekt cieplarniany, smog, dziura ozonowa, kwaśne deszcze, to już nasza codzienność, słyszymy o tym w telewizji, w radio, czytamy w gazetach i Internecie. A przecież środowisko, które jest zanieczyszczone ma negatywny wpływ na życie wszystkich istot żywych, ma negatywny wpływ na nasze zdrowie. Przebywanie w zanieczyszczonym środowisku przyczynia się do zwiększenia występowania chorób układu oddechowego, zaburzeń układu krążenia, bezsenno

OGÓLNOPOLSKI PROJEKT „EKO-SZKOŁA”

Środowisko przyrodnicze, w którym żyje człowiek, jest naszym naturalnym miejscem na Ziemi. Jesteśmy częścią przyrody. Nasze życie i zdrowie zależy od warunków panujących w środowisku. A jak jest? Niestety źle! Zanieczyszczona jest woda, powietrze i gleba, piętrzą się góry odpadów. Efekt cieplarniany, smog, dziura ozonowa, kwaśne deszcze, to już nasza codzienność, słyszymy o tym w telewizji, w radio, czytamy w gazetach i Internecie. A przecież środowisko, które jest zanieczyszczone ma negatywny wpływ na życie wszystkich istot żywych, ma negatywny wpływ na nasze zdrowie. Przebywanie w zanieczyszczonym środowisku przyczynia się do zwiększenia występowania chorób układu oddechowego, zaburzeń układu krążenia, bezsenności, bólu głowy, złego samopoczucia, chorób oczu, reakcji alergicznych ustroju i wielu innych. Co zrobić? Od czego zacząć, aby było lepiej? Trzeba zacząć od „sprzątania” swojego podwórka. Do zatrzymania istniejącego trendu, coraz większej i szybszej degradacji środowisk