Przejdź do głównej zawartości

Tytuł „Przyjaciel Przedszkola” to sukces mój i moich uczniów!

W piątek, podczas uroczystego pożegnania przedszkolaków i rodziców z Przedszkolem Nr 4 w Koninie, z rąk Pani Dyrektor Marioli Wasilewskiej otrzymałam tytuł „Przyjaciel przedszkola” oraz piękny dyplom i pluszowego misia. To dla mnie wielki zaszczyt. Dziękuję pięknie za takie wyróżnienie. Cieszę się bardzo, że przez te trzy lata, kiedy mój syn był przedszkolakiem,  mogłam aktywnie uczestniczyć w życiu tego przedszkola, współpracując z Panią Dyrektor w Radzie Rodziców oraz z najlepszymi Paniami pod słońcem: Panią Ewą Lewandowską i Panią Renatą Majewską w czasie różnych zajęć biologicznych, które prowadziłam dla przedszkolaków. Dziękuję Wam, że zawsze byłyście otwarte na moje pomysły i z dużą aprobatą pozwoliłyście mi odkrywać z przedszkolakami piękno świata przyrody (w czasie wakacji postaram się napisać kilka wspomnień z przedszkola). 
Myślę, jednak, że ten sukces po części jest również sukcesem moich uczniów, bo to oni często byli wraz ze mną w przedszkolu i uczestniczyli w zajęciach. To oni, bardzo często sami inicjowali wiele działań, kiedy realizowali napisaną przeze mnie innowację pedagogiczną „Chcę w przyszłości być nauczycielem”. Dziękuję Wam, moi kochani uczniowie, że z chęcią chcieliście się sprawdzić, jak to jest po drugiej stronie, gdy się jest nauczycielem. Cieszę się, że wielokrotnie pokonaliście swoją tremę i daliście radę, czego dowodem były liczne uśmiechy zadowolonych przedszkolaków.  




Komentarze

Popularne Posty

Tydzień Uczniowskiej SuperMocy - co to, po co i dlaczego?

Co to jest Tydzień Uczniowskiej SuperMocy? Tydzień Uczniowskiej SuperMocy to tydzień, podczas którego chciałybyśmy zaproponować, aby w każdej szkole, klasie zorganizowane zostały zajęcia, warsztaty, gry i zabawy, podczas których uczniowie mieliby szansę poznać siebie oraz swoje mocne strony. Po co zaproponowałyśmy Tydzień Uczniowskiej SuperMocy? Pytaliście kiedyś uczniów, co jest ich mocną stroną? W czym są najlepsi? Co najlepiej robią? Co w sobie lubią? Co uważają za swoje największe osiągnięcie?   Długo czekaliście na odpowiedzi? A pytaliście kiedyś swoich uczniów o ich słabe strony, w czym są niedoskonali, z czym sobie nie radzą, co jest ich największym niepowodzeniem? I co, tak samo długo czekaliście na odpowiedzi? Otóż to, uczniowie, zdecydowanie szybciej i łatwiej potrafią mówić o swoich słabych stronach, niż o mocnych, dużo więcej potrafią wymienić słabych stron niż mocnych (słabych 10, może więcej a mocnych 1 może 2). Poprzez akcję Tydzień Uczn...

EKO-SZKOŁA 2022 - III edycja projektu

  „EKO – SZKOŁA” to ogólnopolski projekt edukacyjny skierowany do szkół, przedszkoli i placówek edukacyjnych. Powstał, w celu stworzenia sieci placówek, które poprzez współpracę, będę dzielić się pomysłami, jak kształtować ekologiczną świadomość młodego pokolenia.     „Środowisko przyrodnicze, w którym żyje człowiek, jest naszym naturalnym miejscem na Ziemi. Jesteśmy częścią przyrody. Nasze życie i zdrowie zależy od warunków panujących w środowisku. A jak jest? Niestety źle! Zanieczyszczona jest woda, powietrze i gleba, piętrzą się góry odpadów. Efekt cieplarniany, smog, dziura ozonowa, kwaśne deszcze, to już nasza codzienność, słyszymy o tym w telewizji, w radio, czytamy w gazetach i Internecie. A przecież środowisko, które jest zanieczyszczone ma negatywny wpływ na życie wszystkich istot żywych, ma negatywny wpływ na nasze zdrowie. Przebywanie w zanieczyszczonym środowisku przyczynia się do zwiększenia występowania chorób układu oddechowego, zaburzeń układu krąż...

EkoSzkoła 2025

   EEKOszkoła 2025 „EKOSZKOŁA” to roczny projekt edukacyjny skierowany dla przedszkoli, szkół podstawowych, szkół ponadpodstawowych oraz placówek edukacyjnych z terenu całej Polski. Do projektu zapraszamy nauczycieli różnych przedmiotów, którzy wraz ze swoimi uczniami, klasą, grupą projektową realizować będą działania kształtujące postawy proekologiczne. W tym roku szkolnym realizowana będzie V edycja projektu – „EkoSzkoła 2025”. Po rocznej współpracy zgłoszeni nauczyciele, który zrealizowali działania z zakresu ekologii  i ochrony środowiska, przysłali „EkoRaport” ze zrealizowanych wszystkich zadań projektowych  otrzymają tytuł „Promotor Ekologii 2025”.  Każdej placówce, w której realizowane były zadania projektowe przyznany zostanie tytuł „EkoSzkoła 2025”/ ‘’EkoPrzedszkole 2025’’ / „EkoPlacówka 2025”. Główne cele projektu „EkoSzkoła 2025” to: 1.     Kształtowanie u uczniów postawy ekologicznego Polaka, Europejczyka i obywatela świata, a...